vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

DietShake

Kategori: Allmänt

Ja just ja,, det var ju det här med min pulverdiet!! :)
Jag kommer skriva om den här i bloggen.
Jag har alltså börjat idag och det går hittills superbra.! Har dock varit lite hungrig då jag inte är riktigt van men det går över..
Mitt upplägg är följande!
Byta ut två måltider varje dag till DietShake. Jag tänkte först byta ut middagen varje dag men jag gör lite olika beroende på hur jag jobbar. Som idag har jag jobbat 7-15, då drack jag en sån till frukost och till lunch, sen så åt jag vanlig middag, imorgon jobbar jag 11-19 då täntke jag äta vanlig frukost och ta dessa till lunch och middag! Perfekt att ta med sig på jobb! :) Så kommer jag köra fram till den 12april. Alltså 10 dagar blir det. Sen får vi se hur jag gör.. Under den här tiden ska jag försöka bli kvitt mitt sötsug samt försöka lära mig äta rätt! :) Sen är tanken att jag ska äta vanlig mat, eventuellt byta ut ett mål om dagen eller göra som så att äta pulver när jag är på jobbet. Vi får se. 
 
/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: