vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Lördagsträning!

Kategori: Träning - Gym

Ja igår så blev det ett gympass! :D
Min wingman Victoria skulle komma men hon fastnade i nån djup diskussion med sin lärare så jag hann göra klart! men vi kör ett nytt försök på måndag!
Hur som helst så sprang jag på löpbandet först. Jag körde 3 min powerwalk, 4 min löpning i 31 minuter.
Fick ihop 3,3 km på den tiden. Jag ska börja pressa mig själv lite mera tror jag, för jag fegar lite, jag orkar så mycket mera än vad jag tror! Och ett av mina mål är ju 5 km på under 30 minuter.! Vilket jag kommer klara galant tror jag då! :)
Sen så körde jag 30 minuter mage och rygg innan jag gav upp :)
 
/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: