vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Stakat mig nerför.

Kategori: Träning - Skidor

Ja idag så vart det ju en tur i skid(t)spåret!!
Måste fixa valla till skidorna, tror dom funkar bättre då. Det var teamträning med teamsportia idag, hehe,, endast jag å Ann dära. Han som håller i det var vääldigt förkyld så han var bara där en sväng. Temasportia har ju på torsdagar kl 19 och söndagar kl 10. Medans skidklubben har på måndagar kl 19. Så man har ju några dagar att välja på för jag tycker det är kul att träna i grupp! Dessutom är jag så mörkrädd... Så eftersom det kommer bli att jag jobbar vissa kvällar säkert så kan jag ju försöka fara dom gånger jag kan. :)
Men hur som haver dagens pass blev 2,3 km på 25 minuter. Snön fastnade under skidorna så man nästan fick staka sig nerför backarna!
Nåja.. Vi fick oss en tur iallafall!!
 
/Sandra
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: