vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Emon är det dags för årets första lopp!!!

Kategori: Mina Lopp 2013

Uppladdningen inför dundret runt imorgon har börjat,, till middag idag blev det spagetti och köttfärssås,,
så där lite lagom klassiskt!!
Vi kommer start nån gång kring halv 8 - 8 och jag hoppas på att vara i mål före 12! :) Men det återstår att se.
Mitt startnummer är 57 så håll utkik!
Vi åker hela syskonskaran så det blir väl inbördes tävling om vem som kommer först i mål! :) Men jag vet ju att Emil vinner.. hiih.. Ska försöka få nå bilder också emon så!
Uppdatering kommer efteråt!!
 
hejsvejs så länge!!
 
/Sandra

Kommentarer

  • helena j säger:

    Racereport!!

    Svar: det kommer!! :D
    Sandra Eriksson

    2013-03-24 | 23:15:28

Kommentera inlägget här: