vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

45 minuters tur!

Kategori: Träning - Löpning

Kanske jag även ska berätta att jag var ute och sprang igår! Jag fick med mig Robert! och Ziva fick springa lös, hon är så duktig när vi är ute. Det blev en runda på 45 minuter och 4,68 km. Jag gick inte en endaste minut så jag är superstolt, dock gick det rätt sakta men det är uthålligheten som blir bättre! Vi var ju ute i stugan så det blev både skogsstig, skogsväg, asfalt och ren skog. :) Var superhärligt och jag var inte speciellt trött efteråt heller! Så nästa gång ska jag försöka öka tempot en aning. Tanken är att detta pass ska utökas och bli mitt långpass! Så nu i veckan ska jag springa 50 minuter istället! :D
 
/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: