vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Första löppasset för den här veckan 2 to go.

Kategori: Träning - Löpning

Det blev en tur på totalt 50 minuter och 5,22km. Först 12 min, 1km promenad som uppvärmning sen blev det löpning och på slutet 5 min promenad som nedvarvning. Jag var men Vickan och sprang och med oss hade vi saga i barnvagnen och två hundar.
Första biten hade vi motvind så det var rätt tungt på tillbakavägen fick vi medvind :)

Det är något jobbigare att springa med barnvagn. Jag har stor lust att köpa en joggingvagn.
Någon som har tips på vad man ska ha? Det finns ju nån som man kan ha både till jogging, cykel och skidor. ? Vad hette den?

När vi kom tillbaka så körde vi lite övningar för hela kroppen.

/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: