vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Intervallträning!

Kategori: Träning - Löpning

Ja igår fick jag besök och annat så då blev det ingen träning. Men nu har jag varit ut på en runda! Otroligt skönt var det. 4km på 31 min.
Körde intervaller så började med gång 2 min. Sen 1,2,3,4,3,2,1 min löpning med halva tiden gång mellan varje. Alltså 1min löpning, 30s gång osv. Så blev det gång i slutet som nedvarvning.

Hoppas jag får den där löparklockan snart så man ser tid och hastighet å de. För nu kollar jag ju på mobilen för att se hur länge det gått. Jag hade högre hastighet från början kände jag å med en klocka ser man ju lite bättre så man kan hålla samma och så :)

emon kväll hoppas jag på att jag orkar ett 45 min pass så har jag fått ihop mina tre den här veckan. Men är jag för trött är det inte hela världen om jag missar det heller. :)

/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: