vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Träning Vecka 21

Kategori: Veckans Träning


Förra veckans träning blev inte så mycket, jag har varit själv med dottern hela veckan. Hade iallfall mitt första lopp förra veckan och snart är det dags för mitt andra! 3/6- vårruset i Luleå.
Tänkte bege mig ut idag men det blev så sent och det var så mycket tjorv, men emon har jag bokat in en dejt med mr löparpjucks.. :) Ska bli skönt att få komma ut, tänkte ta med mig hunden då också så hon får springa lite!
men förra veckan såg ut så här!
 
Måndag
15 min - hemmagympa
Tisdag
Vila
Onsdag
Löpning 20,31min - 2,76km
Torsdag
Strandruset-Löpning 41,19min - 5,4km
Fredag
Vila
Lördag
Promenad 26,35min - 2,o3km
Söndag
Vila
 
/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: