vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Lovely start!

Kategori: Träning - Gym

Äntligen! Nu är jag på rätt bana med träningen igen. Det tog ett tag men nu jäklarns. :) det känns underbart. Jag behövde verkligen komma igång igen. För jag mår så sjukt mycket bättre. Inte bara fysiskt utan även psykiskt  å där har jag dalat lite sista tiden. Men med mera träning som är min egen tid och mitt sätt att koppla av och stänga av tankar framför allt så blir det nog bra snart! 

Idag var jag första gången på gymet sen ja. Kommer inte ens ihåg när jag var där sist. Hur som helst. Det blev ett kort pass med Erika men superskönt. Först uppvärmning på gärnet i crosstrainern och sen lite ben och mera ben. 

Direkt efter det så bytte jag om till badkläder då lilltjejen har börjat på minisim. 45 min hoppande, lyftande, plaskande, snurrande, sjungande ja. Man blir helt slut av det :) 

Emon satsar jag på en lång promenad innan jobbet kl 14. Någon som vill med.? :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: