vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Träning Vecka 36-38!

Kategori: Veckans Träning

Ja, här på bloggen händer det inte så mycket, jag har snorat mig igenom halva september, har dessutom varit på resande fot, jobbat, jobbat, jobbat, sovit alldeles för lite men nu börjar jag vara på g igen! Från nästa vecka blir allt lite lugnare! :) Skönt! Då ska jag minsann se till att få ett pass på gymet! En springtur ute för snart kommer snön ju!
Men är ni intresserade av det jag gjort de senaste veckorna så kommer en liten resume här!
Haha.. och den blir inte så lång måste jag säga!
Vecka 36 var jag ju ändå på g!
Måndag
pliesquats 70st
Tisdag
squats 90st
promenad 5,45km, 58,41min
Onsdag
olika squats 15x8st
promenad 3,48km, 43,49min
Torsdag
promenad 4,28km, 38,4min
Fredag
---
Lördag
Här skulle jag ha sprungit tjejmilen men sorry, det vart inget pga förkylning! :/
Söndag
Geocaching 2timmar och några kilometer!
 
Vecka 37!
Här räcker det med att jag skriver in torsdag, älgjakt, gått i skogen, i diverse jobbig terräng ca 1 timme och 2,5 km... Man kommer inte så långt som man tror,, men det tar rätt länge och gå när det är buskigt, stenigt, myrigt och allt möjligt annat..
 
Vecka 38!
är vi ju faktiskt inne på ännu men än så länge inget träningspass men jag kanske hinner med något i helgen i sjöfallet! 
 
Meen,, håll utkik,, jag kommer med fler inlägg så småningom! :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: