vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Prommis och tjejmilen snack!

Kategori: Träning - Diverse

Det har blivit bra med promenader den här veckan! Från att ha varit rätt still så är det skönt att ha kommit igång igen. idag efter jobbet så gick jag med T en runda på 38 minuter och 4,28km. :) Lovely! Hade jeans på mig vilket inte är helt ultimat så det var lite klibbigt å svettigt! haha. 
 
Dock så har jag inte sprungit nåt på länge, men som det är just nu så är jag typ halvförkyld och jag är dörädd att jag ska bli sjuk och inte kunna springa tjejmilen nu på lördag. Så jag kurerar med massa c-vitamin, vitlök, ingefära, echinafors med mera! Känner ju av halsen lite och värst är det på morgonen. Lite nästäppa har jag ju också samt att jag känner hur kroppen skriker förkylning men jag tvingar den tillbaka! Såå än så länge avvaktar jag men jag åker med inställningen att jag ska kunna vara med! Men är det så att det blir värre i halsen så blir det inget, att jag är lite snorig är sak samma..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: