vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Letat cacher i Gävle :)

Kategori: Geocaching

Ja det blev ingen tjejmil i lördags. Min hals sa nej. Så jag får satsa på nästa år istället. :)

Däremot så vart det typ 3 timmars geocachande på söndagen i Gävle. Vi fick säkert ihop en hel del kilometrar när vi strosade omkring bland Gävles alla gator.
Vi lyckades plocka 5 st cacher och jag är supernöjd. Hade aldrig klarat det utan mitt braiga sällskap. Det är otroligt roligt med geocaching. Du får motion och lite hjärngympa.
Man upptäcker nya platser som kan vara otroligt vackra. En del gånger får man klättra, krypa och vara smidig för att ta sig fram till cachen.
Det är något jag tycker alla borde prova.
För er som inte vet vad det är.
Kika in på hemsidan!
Www.geocaching.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: