vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Loppen 2013!

Kategori: Mina Lopp 2013

Ja nu har jag iallafall bestämt mig för vilka lopp jag ska genomföra under 2013 :)
Vissa av dom har jag varken datum eller sträcka på men det kommer upp så småningom när jag får veta!
när jag genomfört ett lopp så kommer jag även lägga in sluttiden och ett inlägg om hur det var :D det kanske kommer lite info också innan om själva loppet och mina förväntningar :)
På bloggens högersida kan ni också se en sammanfattning av detta.
 
Skidåkning
Dundret Runt, Gällivare 23/3 30km
Krokträskloppet, Rian
Älvrännet, Kalix
 
Löpning
Blodomloppet, Luleå 5km 29/5
Vårruset, Luleå 5km 3/6
Tjejmilen, Stockholm 10km 7/9
Strandruset, Kalix 5km
Extasloppet, Stora Lappträsk 6km
Rialoppet, Rian
 
Cykling
Broarna Runt, Rian 18km
Lilla Midnattsolstrampen, Kalix 50km
 
/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: