vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

det går dåligt de hära..

Kategori: Allmänt

Det går inge bra det här.. Förra veckan blev det endast en promenad!!! Sen levde jag på jobbet mest hela tiden. Den här veckan tänkte jag komma igång igen, men nu har jag såklart dragit på mig en rejäl förkylning. Det gör ont i örat och halsen är svullen och snart får jag nog feber :/ Men jag hoppas på att bli frisk så fort som möjligt! Jag har gjort upp en treveckors plan till att börja med. Och jag är taggad till tusen att genomföra den! :) Så det blir nog lungt den här veckan så kör vi på allvar nästa vecka för då borde jag ha blivit frisk!  Men mina mått ska ni få för den här månaden!
 
/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: