vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Här kommer instruktioner för Squatutmaningen! :)

Kategori: Utmaningar!

 
 
Då är det klart, det kommer bli olika sorters squats och vi kör igång IDAG med dag 1! 
Vad ska du göra då?
Följ schemat under hela 30 dagars perioden. 
Fota gärna före bild och sen efter bild så vi får se om det har hänt något med baken! :)
Det kommer komma in bilder på hur man gör de olika squatsen för dig som har lite dålig koll.
 
Kommentera gärna om du är med på utmaningen :)
Följ även via instagram! 
@popcornsandra
Tagga bilder med #vttfsquats
 
Ha nu några trevliga dagar fyllda med squats! :D
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag är mer än gärna med i utmaningen :)
    nu e det får det räcka med soffpotatis fasonerna.
    Känner mig grymt taggad :)

    Svar: vad roligt :D
    Sandra Eriksson

    2013-08-06 | 22:00:24
  • eriika säger:

    Jag såg att du börjat på insta! Jag hakar på! :-) //fettofjant

    Svar: härligt :)
    Sandra Eriksson

    2013-08-07 | 07:20:26
    Bloggadress: http://headtrips.blogg.se

Kommentera inlägget här: