vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Snart frisk :)

Kategori: Allmänt

Äntligen så är mitt halsont borta men jag tar det lugnt idag ännu men tänkte starta emon lite lätt med en 15 minuters. Har ju lite att ta igen nu :) sen på måndagskväll blir det skidåkning.

Förövrigt så kör teamsportia sin teamträning nu också med skidor och det kommer vara på torsdagar kl 19 och söndagar kl 10. Samt på måndagar då men då är det via Kalix skidklubb :) tror det kommer bli att jag kör skidor på måndagar och torsdagar i den mån jag kan och efter skidorna åker jag till sportcity å simmar :) vad tror ni?

Har även fem gånger på flow gruppträning som jag ska prova på också men vill gärna fara på nå danspass men ska kika när dom är :) sen måste jag ju hinna med nån vända på löpbandet också :)

/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: