vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Veckan hittills!!

Kategori: Allmänt

 
 
Så här ser det ut på funbeat där jag registerar min träning. 
Idag var tanken att jag skulle cykla broarna runt men jag har halvont i halsen så jag lät bli.
Vill helst inte bli sjuk.
Körde idag första gången Ida Wargs utmaning som jag ska köra 3 gånger till den här veckan! :D
Och till helgen tänkte jag köra allevos utmaning!
Å vill ni veta!
Jag vann veckans utmaning med allevo förra veckan, tävlingen på insta med #allakan =)
Sjukt kul så nu ska jag få hem ett paket från dom! 
Den här veckan är dessutom sista allevo utmaningen, synd att jag inte varit med från start. men men, hoppas på att man kanske skulle vinna den dära sparesan då! :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: