vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Veckans utmaningar är nu klara!

Kategori: Utmaningar!

Idas Fitness utmaning med 30 lunges och 30 crunches är klar :) från början fick jag så ont i knäna men det känns mycket bättre nu! Jag kommer definitivt haka på flera veckor!

Allevo viktcoach utmaningen gjorde jag imorse. Det är med den man kan vinna en sparesa! Och detta är sista utmaningen dom hade för den här gången.
Jag sprang 12 minuter och 1,69 km.
Sen skulle man göra några övningar och se hur mycket man orkar
Situps 42st
Armhävningar 5st
Rygglyft 25st
Utfallshopp 14 st
Plankan 36s

Min tanke nu är att jag ska göra om samma grej om två månader och se hur och om det har förändrats något :)
Bilden jag laddade upp på insta med allevo utmaningen är denna:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: