vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Dundret Runt!

Kategori: Mina Lopp 2013

JAA!!
I lördags så gjorde jag det som inte någon riktigt trodde på att jag skulle göra!
Men jag åkte Dundret Runt, 3 mil på skidor! Å jag är sjukt stolt över mig själv.
 
Så här taggad var jag innan loppet! :)


Brorsorna redo att starta!
 
Jag i mål! Efter 4 timmar och 19 minuter!
Första milen tog 1,30.
Andra milen 1,25
och sista milen 1,24
Det var tyngst mellan första och andra milen, sen började kännas lite lättare och när det stod 10 kilometer kvar då kändes det som att allting lättade, sen helt plösligt stod det 1 km kvar och då började jag inse att jag faktiskt strax är i mål!
Mitt mål jag hade var att komma i mål före klockan 12 och jag kom i mål 11.55.
Mitt mål nästa år är att jag ska klå årets tid! :D 
 
Diplomet! Detta ska jag rama in och hänga upp!
 
Att det sen gjorde och i mina ben och fötter och resten av kroppen det gör inte något!
Nu har jag skavsår på tårna och en tå är helt blå. Men det får man ta!
 
/Sandra
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: