vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Summering av strandruset!

Kategori: Mina Lopp 2013

Jej, då har jag äntligen tid att slå mig ner vid datorn för att sammanfatta mitt första lopp för iår.!
Strandruset i Kalix, 5 km som egentligen visade sig att det var något längre, men men, det hela tog 41 minuter och jag sprang hela vägen, om än väldigt sakta men jag är nöjd över att inte ha gått en endaste meter!
Tog det väldigt lungt från början men ökade tempot eftersom som det kändes iaf, lite svårt att veta då man inte har någon löparklocka men enligt funbeat så ökade vi succesivt.
Jag är hursomhelst supernöjd men jag vet att jag orkar ännu mera, så nu på vårruset den 3 juni ska jag springa snabbare. Hoppas jag! 
 
Jag vann 250:- presentkort på däckpolarna på mitt startnummer :)
 
/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: