vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Träningsklocka :)

Kategori: Allmänt

Ikväll tänkte jag ge mig iväg på ett intervallpass ute och förhoppningsvis så har det slutat regna till då :)
jag längtar efter att få min sportklocka som jag beställt i samband med att jag börjat prenumera på iform. Vet inte alls om den är bra men ska testa. Annars ska jag köpa någon annan.

Det får bli en av mina belöningar när jag kommit upp i något av de målen jag satt. Jag ska göra en liten lista på belöningar :) det kommer också upp här på bloggen senare. Vore som bra att ha när man springer utomhus så man har lite koll :)

vilka märken osv föredrar du och vad ska man tänka på vid köp av en?

/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: