vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Här är jag!!!!

Kategori: Om Mig

 
Hej och välkommen till min nya blogg
 
Jag är Sandra, en Norrbottenstjej i mina bästa år (25) som nu har bestämt mig för att göra något åt min hälsa. Det genom att en gång för alla att ta tag i saken och börja träna dels för att gå ner i vikt och dels för att må bättre och orka mer både psykiskt och fysiskt. På den här bloggen kommer jag skriva om min väg till toppformen!
 
Ni kommer få följa mig från början till slut i medgångar och motgångar vid start och vid mål.
 
Jag smygstartar så här nån vecka innan det nya året 2013 börjar och 2013 kommer bli början på något nytt, det vill säga då kör jag igång på allvar med att komma i toppform.
 
Jag har även en till blogg. www.thinkinpink.se där kan ni läsa om min vardag som mamma och allt där till.
 
/Sandra
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: