vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Träning Vecka 33

Kategori: Veckans Träning

Ja det blev inte mycket träning denna vecka. Jag har kört min squatutmaning varje dag! :D Jag hakade ju även på en utmaning hos idasfitness.se men jag måste helt ärligt säga att det sket sig totalt!! Meningen var att göra 400 bicyclecrunch under veckan.. Jag har gjort 25!!! Men men,, hon kommer med en ny utmaning till veckan!
Jag har förövrigt varit hemma hos mamma och myst hela veckan så träningen har fått vila.. Men nu hoppas jag på lite mera ryck nästa vecka! :D
 
Måndag
Pliesquats 30st
Tisdag
Jumpsquats 40st
Onsdag
Chairsquats 30st
Bicyclecrunch 25st
Torsdag
One leg squats 20+20st
Fredag
Vanliga squats 50st
Lördag
Vila
Söndag
one leg squat 30+30st
promenad 24min, 2,07km
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: