vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Träning Vecka 34

Kategori: Veckans Träning

Ja här gåre trögt, det enda jag gör nu är mina dagliga squats,, har verkligen hamnat i en svacka,, inte så bra med tanke på att det är tjejmilen om mindre än två veckor typ!!
Hade ju tydligen bokat in mig å springa DXR K2 i helgen i gällivare men jag tror att jag avstår det! Måste försöka komma ut på nån lite längre tur nu här hemma så jag får lite spring i benen innan milen ska genomföras! :) Skitkasst men så äre.. Ibland så finns motivationen där och man är så superpepp på allt. Men som det ser ut just nu så grubblar jag mest på massor av saker och därför blire inte gjort något! Ska försöka satsa på en nystart igen! Känns som att jag behöver det.. Samt att komma bort lite.. Men det blir ju stockholm samt gävle nu snart så jag får se det som ett tillfälle att relaxa lite och kanske komma i fas igen! Men många tankar. Sen vet jag ju att jag mår sjukt mycket bättre när jag är ute och rör på mig.. Men vad ska jag göra! 
Ibland skulle jag vilja ha någon att springa med! Känns som att man har lättare att ta sig ut då! 
Såå en springkompis sökes!
 
Men här kommer resultatet av förra veckans träning!!!
 
Måndag
djupa squats 30st
Tisdag
Sissysquats 30st
Onsdag
split 30+30st
Torsdag
vanliga squats 60st
Fredag
Vila
Lördag
jumpsquats 60st
Cykling - 4,43km, 2617min
Söndag
chairsquats 50st

Kommentarer


Kommentera inlägget här: