vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

lägga in träningsmål för varje vecka eller köra på bar

Kategori: Träning - Löpning

Nu äre det dags att börja röra på sig ordentligt igen!
Jag har funderat på om jag ska lägga upp mål för varje vecka hur jag ska träna eller om jag ska fortsätta som jag gör och träna när jag känner för det. Tror jag ska ge det ett försök med att lägga upp målträning. Sen får vi se om jag lyckas hålla det. 
ikväll har jag iallfall varit ute på en löptur med hunden, det var otroligt skönt att få röra lite på sig. Har ju varit still några dagar nu. och löpningen har varit vilande, men nu ska jag börja om igen, försöka få ihop tre pass i veckan, ett kortare, ett längre samt ett intervallpass.. Tror att det kommer bli bra..
Men idag iallafall så sprang jag 4 kilometer på prick 30 minuter. :) 
Var inte ens trött efteråt men tänkte att jag börjar lite lugnt igen när det nu har varit vila ett tag. 
Jag invigde även min nya löparklocka vilket inte gick så bra.. måste läas på i inställningarna för man måste tydligen kalibrera den å nå grejjer! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: