vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Träning Vecka 26 & 27

Kategori: Veckans Träning


Vecka 26
Denna vecka blev det inte så mycket träning. Det var mestadels jobb för min del.
 
Måndag
Vila
Tisdag
Vila
Onsdag
Vila
Torsdag
Cykling 20min, 7km
Fredag
Vila
Lördag
Vila
Söndag
Styrka - Armar 8 minuter 8 övningar
 
Vecka 27
Denna vecka spenderade jag ju mestadels i Kroatien och jag tänkte som sagt ha semester och kanske dra på nån löptur någon morgon, men någon löptur blev det inte, däremot blev det en hel del tränande! :D Jag och min mormor har varit med på massor av vattenaerobic samt lite pilates och annat!
 
Måndag
Vattenaerobicx2 30min/gång 
Tisdag
Vattenaerobic 30min
Onsdag
Pilates 30min
Vattenaerobic 30min
Torsdag
Vattenaerobic 30min
Fredag
Vattenaerobicx2 30min/gång
Kajak paddling 1h
Powerpass styrka/stretch 30min
Lördag
Vila
Söndag
Vila
 
Ja, sen har det ju varit en hel del promenerande också fram och tillbaka till "city" på torsdagen var vi i nationalparken Krka och där gick vi säkert en 5km också.. Massor med övrigt badande och så!
En underbar resa!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: