vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Träning Vecka 11

Kategori: Veckans Träning

Då var denna veckan slut och idag så har jag fått ont i halsen!! Kommer ta det lungt nu till veckan för jag vill verkligen inte att det ska bryta ut något mera. Jag är taggad för dundret runt som går av stapeln på lördag! hoppas bara jag håller mig frisk.. men dricker the med honung och äter strepsils,, tips på bra medel mot halsont mottages gärna! :) 
Denna vecka blev det tre dagar på gymet. skidåkningen blev aldrig av då det varit så kallt och sen har det inte riktigt funnits tid.. 
 
Måndag:
Vila
Tisdag:
Gym 90 min
Onsdag:
Gym 90 min
Torsdag:
Gym 90 min
Löpning - Löpband 1km, 9 min
Fredag:
Vila
Lördag:
Vila
Söndag:
Vila
 
/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: