vagentilltoppform.blogg.se

Välkommen! Här kommer du att få följa min väg från soffpotatis till att komma i toppform!

Varmt ute idag!

Kategori: Träning - Löpning

Ja, då blev det en kortare löptur idag, 27 minuter och 3,9 km. Det kändes superbra och jag var inte trött när jag kom tillbaka, jag hade med mig Ziva som sällskap idag. Höll på att snubbla över henne då kopplet tjorvade ihop sig, men jag lyckades parera! haha.! Ska försök ta mig iväg på en tur imorgon också! 
Ska även ta mig iväg till team sportia så jag får höra lite om mina skor och sulor och sånt, ibland känns det som att jag går på hålfoten eller hur man ska säga. Så dom kanske kan hjälpa mig! :)
 
Jag invigde även mitt nya linne idag! Supersnyggt och bra!
 
Efter passet :)
 
 
 
/Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: